Методична робота

Методоб´єднання класних керівників

Проблема школи:

Розвиток життєвої компетенції на основі особистісно зорієнтованого підходу шляхом упровадження новітніх технологій навчання та виховання
Основне завдання виховної роботи школи:
Система роботи класного керівника у формуванні творчого, громадсько зрілого колективу учнів

Мета виховної роботи:

Забезпечення умов для самореалізації і саморозвитку
особистості відповідно до її здібностей, суспільних та власних інтересів

Зміст виховання:

Ціннісне ставлення особистості до:
· суспільства і держави;
· історичних, культурних і духовних надбань населення рідного краю;
· сім’ї, родини, людей;
· себе;
· природи;
· праці;
· мистецтва.

Завдання методоб´єднання класних керівників:


  • інформаційне забезпечення педагогічних працівників з питань виховання, педагогіки, психології з метою безперервного підвищення своєї кваліфікації і вдосконаленняі педагогічної майстерності;
  • всебічний розвиток творчих здібностей педагогів, формування в них навичок науково-дослідницької роботи, зацікавленості новими технологіями;
  • апробація та введення інноваційних виховних технологій і систем;
  • підвищення рівня методологічної підготовки класних керівників, перенесення акценту з інформаційних на інтерактивні аспекти виховання;
  • вибудова виховного процесу на засадах партнерства, суб’єкт-суб’єктної взаємодії, глибокої його відкритості;
  • формування у вихованців вчинків духовного рівня (щедрості, милосердя, доброти, щирості тощо) і блокування деструктивних вчинків;
  • спрямування виховного процесу на оволодіння вихованцями суспільно-моральними і духовно-моральними та особистісними пріоритетами.

Комментарии