Методична робота
Методоб´єднання класних керівників
Проблема школи:
Розвиток життєвої компетенції на основі особистісно зорієнтованого підходу шляхом упровадження новітніх технологій навчання та виховання
Основне завдання виховної роботи школи:
Система роботи класного керівника у формуванні творчого, громадсько зрілого колективу учнів
Мета виховної роботи:
Забезпечення умов для самореалізації і саморозвитку
особистості відповідно до її здібностей, суспільних та власних інтересів
Зміст виховання:
Ціннісне ставлення особистості до:
· суспільства і держави;
· історичних, культурних і духовних надбань населення рідного краю;
· сім’ї, родини, людей;
· себе;
· природи;
· праці;
· мистецтва.
Завдання методоб´єднання класних керівників:
- інформаційне забезпечення педагогічних працівників з питань виховання, педагогіки, психології з метою безперервного підвищення своєї кваліфікації і вдосконаленняі педагогічної майстерності;
- всебічний розвиток творчих здібностей педагогів, формування в них навичок науково-дослідницької роботи, зацікавленості новими технологіями;
- апробація та введення інноваційних виховних технологій і систем;
- підвищення рівня методологічної підготовки класних керівників, перенесення акценту з інформаційних на інтерактивні аспекти виховання;
- вибудова виховного процесу на засадах партнерства, суб’єкт-суб’єктної взаємодії, глибокої його відкритості;
- формування у вихованців вчинків духовного рівня (щедрості, милосердя, доброти, щирості тощо) і блокування деструктивних вчинків;
- спрямування виховного процесу на оволодіння вихованцями суспільно-моральними і духовно-моральними та особистісними пріоритетами.
Комментарии
Отправить комментарий